maanantai 25. kesäkuuta 2012

Pink dip!

Heippa kaikki!

Tänään siis täräytin päähäni sellaista hyvin erikoista ainetta, kuin hiusmaskaraa! Olen jo pitkään leikitellyt ajatuksella värjätä hiusteni latvat shokkivärillä. Tietysti tämä trendihän on pitkän aikaa vallinnut internetissä, ja nyt se hiipii hiljaa muotimaailmaan... Kun sitten näin Emmin postauksen juurikin tästä pinkistä hiusripsarista, oli se selvää, tällainen oli pakko saada. 

No, olin viime viikonloppuna Turussa ja kiertelin keskustassa kun löysin sitten tämän tuotteen Stockmannilta! Siinä se vain istui, ja otin sen käteeni, kävelin kassalle ja maksoin. Outo ostos, en yleensä ostele kauheasti meikkejä tai kokeile jotain todella erikoista, vaan tykkään mielummin ostella vaatteita ja niitä pakollisia meikkituotteita! 

Tähän mennessä olen ollut kyllä tyytyväinen! Ihmiset valittavat, että tuote loppuu nopeasti, ja se on hintava, myös valituksia tuotteen koppuroitumisesta hiuksiin on mussutettu. Minua se ei nyt niinkään haittaa! Minulla on suht lyhyet hiukset, ja lisään tuotetta vain latvoihin aika kitsaasti. Koen vähän määrän menevän pitkälle! 

Mukavaa on myös että se lähtee pesussa. On kiva kokeilla erilaista hiustyyliä/-väriä ja tietää, että sen saa pois! Olen kyllä täällä vakavasti harkinnut värjääväni kevytvärillä latvani pinkeiksi... Mitäs siellä ollaan mieltä? 

IsaDora Highlights & Streaks 64 Hot Pink -Hair mascara

14,90




XX Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti