sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Kertokaa mielipiteenne: Musta pörröneule

Heippa kaikki!

Blogini on viettänyt taas hiljaiseloa, huhhuh melkeinpä jo kuukauden ajan niin olihan tässä jo aikakin jotain postailla!
Tänään, mulla on kuitenkin erityisasiaa, nimittäin tarvitsen teijän apua!
Ostin eilen Gina Tricotilta tällaisen söpön pörröneuleen, maksoi 24,95 ja nyt tässä mietiskelen pitääkö se vaiko palauttaa?
Tykkään siitä tosiaan paljonkin vaikka neuleitahan mulla on (muttei tietenkään liikaa)! Saan päähäni aika monta asua ton kanssa kun alan oikeen mietiskelemään ja hahaa mustaa neuletta en omistakaan! 
Haittoja ovat nyt sitten se että pelkään että se hiljalleen tiputtelee kaikki söpöt karvansa, se on sähköinen ja mietin millainen toi 100% tekokuitua oleva neule olisi päällä! 
Mutta kun se vaan nyt on niin ihku! 

Mitäs te sanotte? Love it, or leave it?

Gina Tricot, 24,95€




Kertokaapahan mielipiteenne, siitä olisi nyt apua!

Emma

4 kommenttia:

  1. Wäää vaikee tilanne :PP Mä kyllä ehkä pitäisin sen koska jos se ei tunnukkaan enää nii kivalta ni sen voi vaikka myydä kirpparilla :D (tai sit sä voi vaan antaa sen mulle ;))))) )

    VastaaPoista
  2. öäääääähh tosi kiva, mut mä kyl varmaa palauttaisin (----: :ss

    VastaaPoista
  3. ihanaa <3 mut jossei se tunnu hyvält ostokselt ni kannattaa palauttaa koska saat kuitenki samal hinnal jonku vaatteen mist oot iha varma :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti kaikille mielipiteistä, ja päätinhän mä sen sitte pitää! :) Nyt mä sitte alan pistää kokoon neuleiden stailausjuttua niin näätte sitten myös miten mä ton karvaneuleen stailaan! ;)

    XX Emma

    VastaaPoista