sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Sunnuntaiasua ja kevätaurinkoa

Housut- H&M, Paita-Vila, Nahkis:H&M, Laukku-Gina Tricot, Kengät-Skopunkten


Aurinkolasit-Gina Tricot, Arm candy-GT, KappAhl ja Amerikka



Hei, pitkästä aikaa...
Olen ollut tässä hirrrrrrveen pitkän hiljaiselon aikana kokenut vaikka mitä. En oikeestaan keksi syytä miksen olisi kirjoittanut, mutta välillä näinkin. On ollut kausia jolloin olen pukeutunut periaatteessa samaan asuun 4 päivää 7:stä ja välillä taas sellaisia että en ole malttanut melkein nukkuakaan siitä innostuksesta mitä voin seuraavana päivänä laittaa päälle.
   Mutta nyt olen uusin voimin tässä ja haluan jatkaa blogini päivittämistä. Minulla on myös toinen blogi Just the way I am jota olen päivitellyt aina välillä. Aktiivisin viime aikoina on ollut tumblr-tilini http://emmainkeri.tumblr.com/.
    Toivottavasti kuitenkin nautitte blogistani vielä nytkin, vaikka voi olla että muutan sen teemaa hieman. Siitä sitten lisää myöhemmin! :)

Tässä asukuvat tältä päivältä kun olin kummitädilläni. Ihanaa että toi aurinkokin alkaa lämmittää! :)

Tulevaa odottaen,
                        Emma
 

2 kommenttia:

  1. Kiva, kun postasit pitkästä aikaa. Olin melkein luopunut toivosta, mutta en ihan.

    VastaaPoista
  2. Moi! :) Löysin vasta blogis ja pakko sanoo et tää on siistein blogi pitkään aikaan! Sulla on tosi kiva tyyli, vähän samantapainen kun mulla. Harmikseni huomasin, että et taida enää kirjoittaa tätä blogia, mutta oli silti pakko tulla laittaa kommenttia! :) Ois tosi kiva jos jatkaisit bloggaamista, mun mielestä sulla ois mahollisuudet vaikka mihin bloggaajana!
    Ihanaa talvilomaa sulle ja Sokeri -kissalle! :)

    VastaaPoista