torstai 26. syyskuuta 2013

Turku - Åbo pt. 1&2







Bryggman's:illa. 







Sevillassa :)




Huhh, noita kuvia tulikin aika paljon... :D Mutta ajattelin laittaa nämä nyt samalla, kun oon pienen ajan sisällä käynyt 2 kertaa Turussa sukulaisia kattomassa ja mietin että jos en laita näitä nyt niin oon siellä pian uudestaan kuvia tulee lisää! Eli mun Turkuvierailut koostuu suurin piirtein autossa istumisesta, Mamman kanssa hengailusta, kaupoilla kiertelystä, syömässä käymisestä ja tuurilla vielä joidenkin muiden sukulaisten näkemisestä. Kuitenki mulla on aina kivaa, tykkään Turusta kaupunkina, se on mun mielestä aliarvostettu! :D Olis kiva joskus käydä siellä myös vaikka ihan turistina, käydä tsekkaamassa nähtävyyksiä yms, koska vaikka Turku on mulle tosi tuttu niin en ole nähnyt siitä puoliakaan. :)
Näillä mun visiiteillä oli "aikaeroa" vaan 2 viikkoa, mutta vitsi kun tossa ajassa on ehtinyt sää viilentyä! En pääse tästä yli, kun tuntuu että kesä oli vasta äsken ja nyt lämpömittari näyttää 6.2 astetta.
Mulla on nyt käynnissä koulussa koeviikko (ihanaa) ja älysin, että mulla on seuraavassa jaksossa ranskaa (opiskelen nimittäin a-ranskaa :D) ja haluisin tosiaan parantaa mun lähes olemattomia taitojani... Edistääkseni osaamistani lainasin kirjastosta leffan "Trois couleurs bleu" ja ajattelinkin nyt ajautua tonne sohvalle päin kulho turkkilaista jogurttia (mansikoilla maustettuna) mukanani ja uppoutua ranskan kielen maailmaan!


♥   Emma

1 kommentti:

  1. Hienot tuokiokuvat Turusta! Samaa mieltä - Turku on aliarvostettu. Näyttipä leipä ja ranskalaiset tosi hyvältä. Majoneesikastikkeessa taisi olla reilusti valkosipulia?

    VastaaPoista