lauantai 5. lokakuuta 2013

Don't let them control your life, that's just how I feel


Takki: H&M (viime vuodelta), Neule: "hand me down" kaverilta, Hame: H&M, Laukku: Gina Tricot (viime vuodelta), Kengät: how unlike me mutta Converset...
Uusi neuleeni <3 
Robert's Coffeen kuukauden drinkki: Toffee Fudge Frappé, joka mulle siis lyötiin käteen kun kysyin jotain tosi makeaa... :D Oli hyvää, kahvi tuskin maistui toffee-palojen, suklaan, karamellikastikkeen ja kermavaahdon alta... Ei mulle ongelma, NAM <3









Aamupäivällä käytiin kaverin kanssa hillumassa yhessä kauppakeskuksessa ja tsekattiin Seppälän, H&M:n ja Tarjoustalon tarjonnat ja nälän ajamina siitä jatkettiin kiinalaiseen mestaan syömään. Otin kanaa, kiinalaisia sieniä ja bambunversoja, ilman kiinalaisia sieniä, jotka sain myyjän pöyristyksestä huolimatta vaihdettua herkkusieniin... :D Mun kaveri sen sijaan otti nauravat nakit ja ranskalaiset. KIINALAISESSA RAVINTOLASSA! No sille naurettiin moneen kertaan. Kun olin ahtanut itseni ihan täyteen (ja pyytänyt loput mukaan) pistäydyttiin Robert's Coffeessa ja otin sellasen äklömakean ja supermaukkaan kahvin, jonka jälkeen oltiinkin jo matkalla bussipysäkille ja kotiin. Päästyäni turvallisesti himaan sain vielä iskän kuvaamaan mulle asukuvat, jotka otettiin tossa lähimestässä. Nää syksyn värit on kyl ihan omaa luokkaansa. :) Ostin muuten ton neuleen mun kaverilta neljällä egellä viime viikolla ja se ei kirjaimellisesti ole lähtenyt mun päältä neljään päivään: aina on löytynyt uusi kiva tapa yhdistää se johonkin! Noi H&M:n hameet on sama juttu (mullahan on toi hame kahessa värissä), voisin käyttää niitä suurin piirtein joka päivä! Jalassa valkoset Converset, jotka on jo pitkään ollu mun luottokengät... Pesin ne muuten ja nyt ne on melkeen ku uudet!
Iltapäivä kului koneella dataillessa ja uusia hyviä biisejä etsiessä. Tehokas työ kantoi hedelmää ja löysin ton ylläolevan ENVY:n biisin. Tosi hyvältä kuulostaa, I like it! :) Nyt illalla vanhemmat on lähössä johonki konserttiin ja vietän illan täällä yksin (tai no kissan kanssa) ja ajattelin kuluttaa aikani ehkä keksien leipomiseen ja Eat, Pray, Love -leffan katsomiseen, jonka kotiutin Prisman aleista viime viikolla. Mukavat illat kaikille!


♥   Emma

1 kommentti: