lauantai 27. heinäkuuta 2013

Cotton candy dreams



Paita: Lindexin alennuksista viime vuonna, Farkut: H&M (vanhat ku taivas), Laukku: Topshopin ale (Copenhagen), Kengät: Arvatkaapa, Arskat: Ray Ban (Aviators)










Helsinki on kaunis. Oon asunu täällä koko ikäni ja silti mulla on vielä paljon näkemättä. Mulle on muodostunu paikkoja missä käyn usein, turvallisia ja tuttuja paikkoja. Välillä on kuitenki ihana päästä pois mukavuusalueeltaan ja käydä jossain uudessa paikassa. Eilen mä kävin Ruskeasuolla, ja rakastuin. Siellä on kaunista ja rauhallista. Eniten rakastan merta, oon älyttömän onnellinen. Nimittäin siitä että saan asua kaupungissa jota ympäröi meri. Ehkä se on sitten se, että meren kautta pääsee kaikkialle maailmaan. Kaikki ovet ovat avoinna, kunhan vaan lähtee. Uskon että teen sen vielä jonain päivänä. Monella on unelma asua ulkomailla, minäkin tunnustan unelmoivani samasta asiasta. Harvinaista tässä on se, että en oikeastaan tiedä vielä yhtään mitä haluan elämässäni tehdä, mutta unelma ulkomailla asumisesta elää ja on selkeä. Olen miettinyt viime aikoina, että mikä on minulle sellainen asia mikä saa minut onnelliseksi, ja milloin olen ollut onnellisimmillani. Minulle tuli heti mieleen kaikki ulkomaanmatkat. Olen kiitollinen siitä kuinka paljon olen jo tähän mennessä saanut nähdä maailmaa, mutta se ei vielä riitä. Jos omassa kotikaupungissanikin riittää paikkoja jotka pitäisi tutkia, niin voin vain kuvitella mitä kaikkea maailmalla odottaa. Mutta vaikka tahdonkin "Dream big" niin aloitan täältä omasta kaupungistani ja pyrin valloittamaan jokaisen jännän paikan täällä ihan harjoituksen vuoksi. Usein se kannattaa.

♥   Emma

Ps. Opittua:

1. Helsinki on upea. Varsinkin Lintsin näköala-tornista.
2. Lana Del Rey:n kuunteleminen rauhoittaa.
3. Keltaiset ja pudonneet lehdet eivät tarkoita syksyä. Eiväthän?
4. Hattara on hyvää, syö sitä paljon.

1 kommentti: