lauantai 17. elokuuta 2013

BRAVE


Paita: Musiikkiliikkeestä Kööpenhaminasta, Neon-hame: H&M, Army-takki: Armeijan ylijäämävarasto, Kengät: Onko noi Converset liimattu mun jalkoihin kiinni kun ne vaan aina on näissä kuvissa...?







Laukku: Accessorizen ale (viime vuonna)


Ensimmäinen viikko koulua takana! Ihan hyvät fiilikset on tästä tulevasta kouluvuodesta. Ja iiiiiiihan hyvät fiilikset myös liian nopeasti lähestyvästä syksystä... Noei, kyl mä syksystä tykkään! Se on kesän jälkeen mun lempparivuodenaika. Nyt voi kaikesta huolimatta heittää tän "vielä on kesää jäljellä" -kommentin. Huomiseksikin on luvattu 22 astetta! Tai ainakin Porvooseen, koska sinne mä oon suuntaamassa. Ihanaa päästä näkemään sekin nyt kesällä!
Kun kattelen näitä kuvia niin huomaan kuolaavani ton salaatin ja grilliruokien perään... Taitaa olla aika mennä syömään! :D Oon ilonen että opettelin nyt kesällä grillaamaan ja olenkin hyödyntänyt "taitoani" tiuhaan tahtiin! Lemppareitani on grillatut maissintähkät suolalla ja voilla maustettuina! AHHH<3
On aika hauskaa, että nyt kun oon pitänyt tätä blogia n. 1,5 vuotta toi julkisella paikalla poseeraaminen ei tunnu enää missään! Näitäkin kuvia ottaessa ihmiset kattelivat vähän kummastuneina kun mä siinä vaihoin asentoa tiuhaan tahtiin ja pari kertaa hypähtelinkin...
Tykkään tosta kuvissa esiintyvästä asusta, mutta tosta hameesta näkyy läpi ja se on tosi lyhyt... :D Pitää kehitellä joku keino etten vilauttele kauheesti sitä käyttäessäni. Hmm. Ostin nyt syksyyn (ja muutenkin) soveliaamman hameen H&M:ltä, joka on tummanpunainen. Saatan ostaa sen toisessakin värissä sen halvan hinnan takia! (12,95) Mut joo se näkyy varmaan lähipäivinä täällä blogissakin! Toi army-takki on jämähtänyt päälle ja yhdistän sen nykyään kaikkeen... Oon ylpee itestäni, kun mietin ensin että se on liian rohkee mun tyyliin, mutta sit älysin että jos pidän siitä ite, niin loppupeleissä sillä ei ole mitään väliä mitä muut ihmiset ajattelee. :)

I wanna see YOU be brave! Ihanaa lauantaita!

♥   Emma

1 kommentti: