perjantai 4. toukokuuta 2012

Neon top (part 87665)


Hame: KappAhl, Toppi: Gina Tricot, Nahkatakki: H&M, Kengät: Vagabond, Riipukset: H&M, Loistava rannekoru (en tiedä mistä!)
Heippa kaikki!

Tässä olisi eilistä päivän asua! Olen siis pitänyt tuota toppia varmaan viikon putkeen, se vaan on niin IHANA. Yhdistin sen eilen siis KappAhlin ruskeaan "sidosmateriaaliseen" hameeseen.
Tykkään tuosta hameesta, nimittäin se on todella tukevaa matskua, joten se puristaa kaiken mukavasti sisään, ja on kurviystävällinen! Muut näkemäni "bandage"-hameet eivät ole olleet mielestäni noin tukevia, ja tuntuu että ne valuvat päältä!

Kyttäsin taannoin tuota hametta pitkän aikaa, koska alunperin se olisi maksanut 25 euroa, joka on mielestäni aika paljon hameeksi! Kokeilin sitä pari kertaa KappAhlissa ja sitten en enää nähnytkään sitä siellä ja olin pettynyt! Onnekseni löysin kyseisen hameen omassa koossani alesta 18 eurolla! Ei se nyt niin suuri alennus ole, mutta olin tyytyväinen!

Kuvassa näkyvä tyttökissa Sakke ei ollut yhteistyöhaluinen kun yritimme ottaa sellaisia "poseeraan tässä ja minulla on kissa narussa" -kuvaa, mutta tämä kissapa rimpuili koko ajan ja teki kaikkensa päästäkseen mahdollisimman kauas kamerasta! Ja parasta tässä on, että kuvien ottamisen jälkeen hän istui hyvin kiltisti ja rauhallisesti tyytyväisenä kivellä...

Mutta hei, toivottavasti teillä oli mukava VAPPU ja hei, hyvää viikonloppua!!!

Emma

Ps. Postaustahti saattaa hidastua tässä nyt parin viikon sisällä, asiasta että minä olen kaulaani myöten nyt koulujutuissa! Viimeinen puristus! Mutta yritän kuvata nyt mahdollisimman paljon viikonlopun aikana, jotta voin sitten laittaa postaukset valmiiksi!

2 kommenttia:

  1. toi ruskea hame on ihan huippu, onko tämän kevään satoa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja muistaakseni ostin sen joulun paikkeilla, joten en ole ihan varma saako sitä enää...

      Emma

      Poista