keskiviikko 23. toukokuuta 2012

New in: cat eye -aurinkolasit

Heippa kaikki!


Olin tänään kaupungissa suhailemassa, ja sitten pistäydyin H&M:ssä, ja kappas vain, kyllähän sieltä sitten tarttui mukaankin jotain, nimittäin strassein koristellut cat eye -aurinkolasit!
       Olin kokeillut jo pari viikkoa sitten näitä mahtavia, arskoja, mutta olin täysin sivuuttanut ne. Kun sitten näin nämä kaunokaiset kaupassa uudestaan, päätin hemmotella itseäni hiukan koulu-urakan päätteeksi, ja ostaa pamautin ne!
       Olen himoinnut cat eye -arskoja jo keväällä, mutta enhän minä nyt uusia aurinkolaseja "tarvitsisi"... Näitä kyllä siltikin tulee varmasti käytetettyä!


Cat eye -aurinkolasit: H&M, 7,95


Strassikoristelut ovat sangoissa ja kehysten reunoissa.

Näissä arskoissa tulee sellainen luksus-fiilis, kuin olisi 60-luvun hienostorouva!

Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti