keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Hämeenlinnan ostokset! (I'm now the coolest kid in town)

Army-kuvioinen takki: Armeijan ylijäämävarasto 15€
1. Kun ajettiin tänään keskustaan Iskä raahas mut mukanaan Armeijan ylijäämävarastolle ja kerto innostuneesti siitä kuinka "täältä saa kamaa vaikka viidellä eurolla, EI VAAN YHDELLÄ!" No menin mukaan mielessäni juuri army-kuvioinen takki. Ironista tässä on että pari vuotta sitten naureskelin Iskälle kun se oli ostanut sellaisen käytetyn camouflage-kuvioisen takin pihakäyttöön. No, täällä mä nyt sitten itse pari vuotta vanhempana ostan itsekin sellaisen... Tai, no Iskä maksoi sen! Kiitti Iskä! :D

Lasinen tarjoilumalja: Kirppis 3€
2. Oltiin meidän luottokirpparilla (Hämeentien Kirppis) zoomailemassa ympäriinsä. Käytin mun perus-taktiikkaa eli kattelin saako jokin juttu mun katseen kiinnittymään siihen kunnes mietin, mitäköhän mä haluaisin. Sitten mietin että semmonen tarjoiluastia, johon vois laittaa koruja esille ois tosi jees. Niinpä sitten pienen lähemmän tarkastelun jälkeen löysin tämän! Ja vieläpä eläinsuojeluyhdistyksen pöydästä. Olen tyytyväinen.

Galaksiprintti-leggingssit: H&M:n ale 5€
3. Täällä Hämeenlinnassa shoppaillessani muistan aina käydä tsekkaamassa H&M:n alennukset ja myös lasten puolen H&M:ssä. I know what you're thinking, miksi ihmeessä mä asioin lastenosastolla. Mutta, tässäpä hyvä vinkki teille kaikille alle 170 senttisille (ja ehkä ylikin...?): lastenosastolta, nuorten mallistosta saa tosi kivoja vaatteita jotka saattavat olla edullisempia kuin aikuisten samantyyppiset vaatteet! Tämä oli alennuksessa kymmenestä eurosta viiteen. I'm now the coolest kid in town.

Oliivinvihreät kiilakorkosandaalit: Seppälän ale 14,95€
4. Oltiin (taas yhdessä) luotto-citymarketissamme ja siellä on pari muutakin kauppaa. Äiti ja Iskä meni ruokaostoksille ja minä livahdin tutkimaan kauppojen tarjontaa. Seppälässä oli alennukset (BILEET!) ja bongasin sitten nämä  hyvin samantyyppiset kiilakorkosandaalit  kuin kesän alussa New Yorkerista ostamani mustat versiot. Olin sillee; Okei, ne on todella kivat ja mukavat kengät enkä raaski käyttää niitä kauheesti etten riko niitä (tiedän, ne on tehty käytettäviksi :D)... Joten, soitin pari puhelua ja kävelin kohta Seppälä-muovikassin kanssa kaupasta ulos.

Helmikirjailtu liivi: Kirppis 3€
5.  Tämä onkin sitten mun perustaktiikalla bongattu kirppislöytö. Käytiin Ellan kanssa läpi vaaterekkejä siellä Hämeentien Kirpparilla ja huomasin tämän. Olin Ellalle sillee "Kato, eiks oo siisti!?" ja Ellan mielestä se oli tosi cool ja sanoikin että "Mä oisin niin ottanu ton jos sä et ois nähny sitä ekaks." Tää on kyllä tosi upee, ja lupasinkin Ellalle että se saa lainaa tätä :)

"Öljyn" värinen kynsilakka: Seppälä 3,95€ 

6. Oon monta kertaa hypistelly tätä Seppälässä ja nyt tällä kertaa tein päätöksen ja ostin sen! Ihan sikacool "kameleontti-väri" joka vaihtaa väriä valossa. Välillä lila, välillä vihree, välillä molempia... Pysynyt jopa kiitettävästi. Taisin laittaa 2-3 kerrosta, ensimmäinen kerros oli liian läpikuultava, muuten kyllä erottuu ihan mukavasti.

OC:n ensimmäinen tuotantokausi: Divarista 12€
& Puumanainen -tv-sarjan toinen tuottari: Citymarket 15€
7. Tässä vielä pari tuotantokausi-löytöä, jotka ovat koko meidän perheen lemppareita. OC:n ykköskausi on tuotantokausista ehdottomasti PARAS ja Puumanainen on ihan hillitön sarja. Suosittelen molempia lämmöllä :)

Army-takin alapuolella vielä pari postikorttia kokoelmaani. Rakastan postikortteja :)

Olen itse tyytyväinen kaikkeen ja uskon että kaikista jutuista riittää iloa pitkäksi aikaa :)

Mitäs te piditte? Let me know!

♥   Emma

1 kommentti:

  1. Loisto-ostokset, ja mahtavaa että olet tehnyt noin huokeita mutta tyylikkäitä löytöjä!

    VastaaPoista