keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Turkuun ja takaisin





Mekko: H&M, Kukka-biker-takki: Sokos (forever ago),  Laukku: Topshop (Copenhagen), Kengät: Can you guess?



gif maker

Maanantai oli hektinen päivä. Aamulla heräsin muutaman tunnin yöunien jälkeen, kahdeksalta, söin aamupalan kaverin kanssa joka oli jäänyt yöksi ja kun olin saanut Jasun ulos talosta tein nopeasti aamutoimeni ja sitten lähdettiinkin jo ajamaan Turkua kohti. Perillä odotti Mamma, joka käytiin hakemassa tänne meille pariksi päiväksi. Matkan aikana mua viihdytti ihku läppärini (joka toimii nykyään kätsästi kännynetilläni kun opin tekemään siitä tukiaseman) ja "First summer in New York" -kirja joka kertoo nuoren Carrie Bradshaw:n ensimmäisestä kesästä New Yorkissa. :D Se on itse asiassa ensimmäinen kirja jonka oon (tai no, jota oon) lukenu englanniksi. Tykkään katsella YouTube-videoita ja tv-sarjoja yms. englanniksi ja lehdet menee helposti, mutta jotenkin kirja on ollu vielä tähän asti sellainen jota oon kammoksunu! En tiedä miksi, koska se tuntuu menevän ihan mukavasti, ja hyvä että pääsin tästä pelosta, niin voin lukea tulevaisuudessakin sitten enkuksi kirjoja! 
Asusta vaan sen verran, että mietin pitkään voinko laittaa tota takkia ton mekon kanssa, siitä syystä etten oo käyttänyt sitä pitkiin aikoihin ja kai mulla tulee vaatteisiin sellanen kynnys, että jos se ei ole "turvallinen" niin se ei valikoidu päälle kauheen helposti. Onko kellään muulla tätä ongelmaa? Mä nimittäin käytän vaatteita jaksoissa! Mulla on muutamia lempivaatteita, mutta muut yleensä kiertävät ympyrää, eli yhessä vaiheessa käytän jotain koko ajan ja sitten välillä ne tulevat hylätyksi kaapin perälle pitkiksi ajoiksi! No mutta anyways, kivahan toi takki on! Pitää sillekin keksiä enemmän käyttöä! :D 
Nyt taidan hiljalleen alkaa laittautua nukkumaan menoon! Ehkä luen vähän kirjaanikin... :) 
Hyvää yötä/päivää/iltaa/aamua riippuen siitä milloin luet tätä! 



♥   Emma

1 kommentti:

  1. Mahtavaa, että olet päässyt englanniksi lukemisen makuun! Hyvä sinä! Ja kyllä minullakin joskus unohtuu entinen lempivaate kaapin perälle. Tai kengät.

    VastaaPoista