sunnuntai 13. toukokuuta 2012

20 Faktaa minusta

Heippa kaikki!

Tänään olisi siis vuorossa jotain erilaista kun yleensä: Faktapostaus! Mielestäni nämä ovat hauskoja, ja ehkä opitte tuntemaan minut vähän paremmin! Toivottavasti tykkäätte!



1. Minulla on silmälasit (en kyllä malta käyttää niitä kun koulussa ja telkkaria katsoessa).


2. Minulla on kissa, niin kuin osa teistä ehkä jo tietääkin.


3. Olen suht lyhyt, 163 cm.

4. Trendisuora -nimi tulee siitä, kun kerran matikantunnilla kuunneltuani (sen ainoan siis) opettajamme, mainitsi trendisuora-käsitteen. Trendisuora liittyy kai jotenkin tilastotieteeseen (korjatakaa minua vapaasti jos olen väärässä!) ja heti sen kuultuani otin nimen ylös ja perustin blogin muutamia viikkoja myöhemmin!

5. Rakastan salmiakkijätskiä (ja muitakin, mutta sitä eniten)!


6. Minua on koko kouluaikani kutsuttu Empuksi, koska olen aina ollut samalla luokalla toisen samannimisen kanssa!

7. Alunperin hiusteni väri on maantienruskea.


8. Olen polttanut samaan käteen jo kaksi kertaa arvet saunan kiukaasta! Toinen tuli kun lastasin sinne puita, ja toinen kun kaaduin sitä päin!

9. Pienenä halusin delfiininkouluttajaksi.

10. Huoneeni lattia vuorautuu vaatteilla joka viikko, kunnes nostelen vaatteet kaappiin sunnuntaisin!


11. Olen horoskoopiltani kalat.

12. Rakastan tällä hetkellä tätä biisiä!

13. Minulla vain täytyy olla kynsissäni koko ajan kynsilakkaa... Ne näyttää ihan oudoilta ilman!


14. Rakastan lukea muotilehtiä! Lempparini on ehkä InStyle!


15. Minulla on ollut tällaiset polkka-/puolipituiset hiukset kakkosluokalta saakka. Se vaan on juttuni!

16. Olen aika tarkka kieliopista! Korjailen usein esim. kavereiden yhdyssanavirheitä, ja ei ole olemassa sellaista sanaa kun "enään"!!! (Vaikka tiedän että teen itsekin virheitä!)

17. Rakastan katsoa leffoja! Yksi suurista lemppareistani on Forest Gump. Se on todella vaikuttava leffa, ja isoäitinikin tykkää siitä!


18. En harrasta heppahulluutta, mutta kävin pienempänä hevosleirillä!

19. Olen ainut lapsi, jos kissaamme ei lasketa!


20.  Inhoan kaikkia sipuleita! Syön kyllä niitä ruuan seassa, mutta liian isot palat ym. kammoksuttavat!


Pitäisikö minun tehdä tulevaisuudessakin jotain tällaista?

Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti