torstai 13. kesäkuuta 2013

Päivän asu ja päivän löpinät

Paita: Lindex (vanha), Shortsit: New Yorker, Converset

Laukku: Gina Tricot, Vyö: Kirpparilta

Tänään kännykällä otettuja asukuvia... :D
Mun kamera vähän takkuili ja ei oikeen toiminut, joka johtui siitä että sen muistikortti piti alustaa uudestaan, en ite tiennyt mitään tämmösestä toimenpiteestä, noh onneks iskä osaa! Niin siis oltiin vesisateessa ottamassa kuvia mun kaverin kanssa ja jotain piti tehdä nopeesti, kännykkä oli ratkaisu!
Asusta sen verran että sain aamulla väsää tota jonkin aikaa! Perusasuhan toi on, mutta mulla oli kiire (ja sillon jotenkin kaikki asut on ihan vääriä) ja yritin hädissäni miettii että mikä laukku ja mikä vyö ja mitä lie! Tän näkösenä ovesta sitten säntäsin, ja säntäsin ensin kirjastoon (maksamaan ne hitsin laskut) ja sitten säntäsin bussiin josta sokokselle Ainon kanssa meikkiopastukseen! Se oli aika kiva kokemus, vaikka tultiinkin myöhässä... Se oli ilmainen parin tunnin opastus jossa sai itse kysyä vinkkejä kauneusneuvojalta joka sitten ehdotti jotain tuotetta ja opasti sen laittamisessa! Se meidän "opas" oli tosi mukava ja olin tyytyväinen meikkiini! Siitä sitten kotiin jossa vietin iltapäivän katsoen O.C:tä ja Glee:tä (oon koukussa). Illalla näin vielä toista ystävää jonka kanssa sovittu teehetki venyi raparperipiirakan leipomiseen! :D Oli tosi kiva päivä ja huh huomenna samankaltainen kova meno päällä! Nyt pitää hiljalleen siirtyä nukkumaan, kun kissakin odottaa että tulisin sen mukaan! :D

Mulla oli kiva päivä, toivottavasti sullakin!


♥   Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti