torstai 6. kesäkuuta 2013

true colors



Paita: Vila (vanhahko), High-low hame: Gina Tricot+DIY, Kengät: New Yorker, Arskat: Lontoosta




Kello on 1:34. Siis yöllä... Tähän tää menee ku on kesälomalla! Käytiin taas illalla kuvailemassa mun asua ja oli tosi kivaa! Tällä kertaa kuvauspaikkana oli tyhjä fudiskenttä. Hyppykuvii on niin hauska ottaa, että niitä on päätynyt nyt tähänki postaukseen. Tältä päivältäkin tulee luultavasti jämäkuva-postaus, koska tyhjensin kamerasta kuvaussession jälkeen 151 kuvaa... Haha
Tää asu jota tässä nyt yritettiin kuvata, ei ollut "kokonaisena" mun päällä aiemmin. Jalassa nimittäin oli farkkushortsit, nahkatakkia ei ollut ja laukku sekä arskat oli erit päivällä. Eli oikeestaan vaan paita ja kengät oli aitoa asua... No mutta kummatkin asut oli mun mieleen, myös tää asu ja mun HIENO itse tuunaama hame, josta saan kritiikkiä! Kengät, on lempparit, niin monessa postauksessa täälläkin ne on vilahtaneet vaikka omistuksessa olleet vasta viikon! Kynnet muuten on mun mielestä hianot, itse söherretyt nekin! Ja hei, kuunnelkaapa True Colors, ja tiedätte mikä soi mulla päässä...


♥   Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti