perjantai 8. kesäkuuta 2012

H&M:n aleherkkulöytö!!!

HEIPPA KAIKKI!

Apuva, elikkä kaikkien on pakko nyt tsekata tämä H&M:n ale!!!
Olin eilen Henkkamaukan sivustolla muuten vaan tsiigailemassa, kun huomasin jotain järkyttävän mahtavaa: SALE-merkki kissankokoisin kirjaimin punaiselle painettuna. No, minäpä klikkasin sitten merkkiä "OSTA NYT" ja olin taivaassa. No, ehkä taivas on hiukan ylireagointia, mutta ilostuin kumminkin niin paljon että se on se sana mitä aion käyttää. Ihmettelen että ale alkoi jo nyt, kun perinteisesti nämä aleet ovat alkaneet vasta juhannuksen jälkeen. En valita, nimittäin ne herkut, mitä siellä oli tarjoiltuna... Ahh... Ja osa ale-kamasta oli vielä suht' uudesta mallistosta!

No mutta vihdoin, se mitä ostin. Okei, ostin vain yhden item:in. Sieltä olisi löytynyt vaikka ja mitä, mutta ihme kyllä, pystyin hillitsemään itseni! Aika uudesta mallistosta, juuri oikeaa kokoa, se väri minkä halusinkin, ja juuri se mitä olin vilkuillut jo jonkin aikaa...

HOPEISET SANDAALIT!!!
7,45€!!!

Sandaalit

Sandaalit – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/037UPA
Remmisandaalit tekonahkaa. Sivulla solki. Kumipohjat.
H;amp;Mwww.hm.com

Todellakin tulee käyttöä! Omistan nimittäin vain yhdet salonkikelpoiset sandaalit entuudeltaan, Vagabondin (yllätys yllätys) nirunaru-gladiaattori -sandaalit. Voin vain kuvitella nämä farkkushortsien, neuleen ja Fedora-hatun kanssa...

Toimitusta odotellessa,
Emma


Ps. Huhhuh, H&M:n pitäisi sponsoroida tällaisia sandaali-hehkutuksia! :D :D Ei vaineskaan!
Pps. Olen ollut nyt lähiaikoina hyvin laiska blogin suhteen ja olen pahoillani kaikille! Mutta lupaan, että minulla on nyt lähiaikoina tulossa paljon kiinnostavia postauksia tekeillä... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti